presenter

godmorgon!
gårdagen var ganska utmattande, jag gick upp tidigt och gick ut på en promenad med min älskade hund filip.
sen bar det av till stan kl.12 för att kolla present och lillasystern, åkte dit med mickis.
vi gick på stan i fyra timmar och tillslut hade jag en stor påse fullt med presenter till henne :)
kommer blir rikigt lyckat, fick ju panik igår också för visste absolut inte vad jag skulle köpa men tillslut blev det massor som jag ville köpa åt henne.
carro kommer hit ikväll också istället för imorgon, så det blir toppen!
idag ska jag iväg och handla en tårta så lillasystern och hennes pojkvän kan fira lite i förväg, för han åker tillbaka till östersund imorgon.
senare idag blir det lite förfest hos mig, jag och mickis ska pimpla lite vin och fixa oss hos mig sen ska vi åka och träffa hennes kompisar och dra på någon rolig fest :)
ska försöka lägga upp bilder också, men syrrans blåtand på datan funkar ej :/
så då blir det i sånna fall när jag kommer tillbaka till k-stad.
hörs senare! /  miii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0