muppilicious.

Nu du så är jag så trött att Miii har kommit på ett ord för det muppilicious.
Både jag och syster sitter som fastklistrade vid kurslitteraturen senaste dagarna.
Målet är: -> Ingen resttentamen vid terminens slut.
+ stor fest när tentaperioden i oktober är över.

Jag går runt som en zOmbie, sover 3h om dygnet. Miii har likartad dygnsrytm fast lägg på 1 extra sovtimme.

Båda två har kammat hem titeln Nr 1 Coffeeholics efter bara 4 veckors skola.

Utöver det har vi pågående projekt på gång:
1.Styla vardagsrummet nu när vår inneboende flyttar ut.
2.Skaffa en ny trendig höstgarderob.  -Vi jobbar på det, genom nätshopping!/mimmi
3.Planera minstingens 18årsdag. Ooowieee!
4.Fixa nästkommande nummer av ekonomtidningen Goodwill.
Slutresultatet kommer ni se i bildbevis så småningom.

Nu blir det makover - det sägs att det hänger på håret - so true, säger jag. Men dock inte på mig;)



Kommentarer
Postat av: vix

wiii jag gillar punkt 3! :D visste inte att ni hade en blogg! :O <3

2009-09-16 @ 23:08:35
URL: http://ltlmissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0