gårdagens bravader

Jag och syrran startade dagen med skola kl 8.00 som vi gjort varje dag den här veckan.
Jag höll på att somna på matten för jag var så trött och drack inget kaffe på morgonen.
Kom hem och lagade lite mat, pratade med bästa vännen i sthlm och tänkte att jag skulle ta en powernap innan jocke (carros pokjvän) skulle komma - jag vaknade av att jag störtbölade för att jag hade en sån hemsk dröm, som tur fanns syrran där så jag kunde berätta vad den handlade om.
Sen blev det prat om bio, utgång eller bara filmkväll. Vi fick en inbjudan till förfest hos Lisa och Oscar som precis flyttat ihop, så vi åkte dit, hade en trevlig start där med vin och fina vänner.
Så självklart blev det utgång sen, glada ankan bestämdes.
Vi kommer dit och träffar på massa kompisar från skolan, dansar och har det trevligt.
Syrran får damp på en tjej som med flit knuffar in sig i henne, så hon tar båda händerna och puttar tillbaka med en sådan kraft att hon flög! haha vad vi andra skrattade!
Sen står vi ute på terassen och funderar på hemgång, gustav stod med oss och vi bestämde oss för att ta en sista dans men då ser vi en flygande kille bli påhoppad av en vakt och det är bråk. Så vi vände och sa att nu går vi hem.
Utanför blir det ännu mer tjaffs när hans komipsar börja lägga sig i och vi bara gick därifrån - inte så lyckat direkt.
Men väl hemma så var det rikigt mysigt...
#1 jag och carro
#2 jocke och carro
kvällens planering:
  • god middag - tandorikyckling med ris, mums!
  • film med chips och doodles - thelma & louise och showtime
  • sovdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0