Det råder stilla ro...

“God bless the inventor of sleep, the cloak that covers all man’s thoughts, the food that cures all hunger, the water that quenches all thirst, the fire that warms the cold, the cold that cools the heat; the common coin, in short, that can purchase all things, the balancing weight that levels the shepherd with the king and the simple with the wise.”/Don Quijote

Äntligen efter 1 veckas plågsamt intensivt pluggande, så får både Miii & jag sova ut.
Vi har igenomsnitt sovit 3-4 timmar om dygnet, på tok för lite.

Men bara för att man inte går och pluggar i skolan på helgerna betyder det inte att man är ledig.
Jag har ett fullbokat schema över helgen.
  1. Jobba både lördag - söndag 12-18.
  2. Göra sista exceldelarna till caset.
  3. Tentaplugga! 2 skrämmande tentor väntar.
  4. Städa vår vackra relativt tomma trea på söndag.
  5. Tvätta
  6. Vara en go' flickvän åt min pojkvän som kommer på besök.
  7. Fira min bästa killkompis som fyllde år igår.
Min teori: Med tanke på att alla saker som bör göras i helgen kanske tiden inte räcker till.
Min Slutsats: Oja, tiden räcker definitivt inte till om jag ska sova normalt. Så slutsatsen är: För att hinna med allt och vara supernöjd vid helgens slut så får jag sova mindre helt enkelt.

/Curry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0