albacken

längtar tills jag får åka till mitt ljuva landställe för lite avkoppling och bort i naturen..
känner att min hälsa och kropp behöver det..
och då är det förhoppningsvis snö när jag kommer dit samt att mitt rum börjat fixa sig riktigt bra!
fick samtal av mamma att pappa beställt en jätte fin kamin till mitt rum som jag önskat, åååh!
mys på vintern = love
bilden är tagen när jag och mickis var på landet över sportlovet i år.

och idag har jag pluggat heeela dagen, matte - höken - matte!
känner mig så stolt! men också glad för att jag fick umgås med dig idag :)
har bunkrat upp med thé och myskläder, snart blir det vänner samt andra tv serier!
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0