TEDDYBEAR

har precis tagit ett varmt och mysigt bad, känns som att klockan är mer än den egentligen är men det är strunt samma, då kanske jag lägger mig ännu tidigare idag :)
ska inte se på DH för såg det senaste avsnittet förra veckan, så jag ligger lite före :P, GG kommer nästa vecka, fan! varför har dem uppehåll den här veckan för?
jaja strunt samma, mycket plugg har jag inte fått gjort idag heller, datanördat och vilat ögonen för det mesta istället..
nu tänkte jag läsa lite innan jag ska sussa.
här är btw min sovkompis och jag (nybadad)! han snarkar inte, puttas inte & väcker en inte och man får mysa med honom när man vill, bästa sovkamraten ever!

natti natti / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0