SUNDAY

en helg i sthlm slutar alltid bra!
utgången igår var jäkla kul och lite upp och nedgångar, hade en djup konversation med lillasyrran och sen med hennes bästa tjejkompis (Becca), mobilen sumpade jag!
och världes bakfylla idag, bion idag var jätte mysig, skönt att äta och dricka lite onyttigt denna söndag.
är man med vicki och becca så skrattar man konstant, alla vi har samma humor och deras små historier om vad dom varit med om gör så att man nästan kissar på sig av skratt.
uppskattad dag! tack mina små sötnosar för att ni får mig att le och må bra :)
lite intriger hemma sen bara, men allt berodde på missförstånd.
hemresan till karlstad bestod av sova, sova och åter sova!
nu ska jag mysa ner mig i sängen med min älskade vovve, är så lycklig att han är här!
love / mimmi

Kommentarer
Postat av: vix

Vad söt du är! :D <3

2009-12-01 @ 19:55:03
URL: http://ltlmissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0