LONGDAY

som vanligt är mina dagar extremt långa och fullt med skola.
idag hade vi vår första datalektion om statistik, ganska kul faktiskt!
men sen när jag skulle plugga mikro med mirja, blev det en annan femma... ZZZzzz och ZERO energi haha. så det blev bara att gå hem vid fem och göra andra saker, lagade middag och tog en kopp thé samtidigt som jag såg vänner :)
sen gick jag iväg en sväng till en kompis och såg på lite tv, mys!
nu har jag precis lagat mat inför imorgon, ska vara i skolan hela dagen så måste göras nu..
snart blir det badkaret (längtar!) och sen sova, underbart!

här är en fin bild från nyår, saknar den resan så mycket! <3

natti natti / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0