CAPS

sitter i skolan nu sen tolv tiden, orkade inte gå på föreläsningen som var 8 imorse,
tyckte det var lite segt att ha väckarklocka sex på morgonen så snoozade ett bra tag fram :)
klockan fem ska jag och syrran iväg till "rumpan bar" (vår ekonomförenings bar) där vi ska köra lite caps och koppla av lite inför imorgon, man kan inte plugga hela tiden och jag har faktiskt inte varit så social av mig de senaste dagarna så det ska bli skoj!
sen blir det hem för att äta middag och plugga vidare.
såhär ser det ut, en massa papper och böcker bara Zzz..(syrran på bilden)

btw jag åker till STHLM imorgon :D wohoo!
ska bli riktigt skönt att komma bort härifrån i några dagar och sen tillbaka till det seriösa igen.
ha en fortsatt bra dag! kram / mimmi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0