ÜBERSHOES

ja det blev en lång shoppingrunda idag med syrran, skulle hjälpa henne med julklappar och sen skulle vi shoppa lite till oss själva :)
jag köpte dom här übersnygga skorna från din sko, 500kr.
väääldigt höga, men någon gång måste man ha riktigt höga snygga skor :)
sen blev det lite smink, nagellack etc.
fyller ju år imorgon och syrran skulle köpa en present till mig, så det blev lite att jag fick peka på det jag ville ha, så imorrn kommer bild på det jag får!
själv köpte hon en jätte snygg outfit från vila, bild kommer även på den imorgon så då får ni se :)
imorgon bitti blir det lite skumpa innan vi ska gå och mysa med en frukost med tjejerna :)
måste ju firas, man fyller bara 20 en gång! hehe
jag hoppas på en toppen dag :)
nu ska jag sätta mig och plugga och sen sova, natti natti / mimmi

Kommentarer
Postat av: Mirja

ÅÅÅÅ är så avis på dina skor!!! Sjukt snygga!!

ÅÅÅ snart är du 20 gumman!

Ses imorgon:)

Puss

2009-12-15 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0