uppdatering!


1. rensat garderoben från gammalt, in med höst ut med sommar och ordnat ett snyggare sätt att ha mina kläder på.
2. klippt mig, fräschare hår!
3. fimpat cigaretten! har inte rökt sen igår.
4. organiserat mina hudvårdsprodukter och smycken.
#1 exempel på min fina organisering (sorry att just underkläder kom med)
#2 min nya haircut! page liknande frisyr eller ja man kan nog säga PAGE! haha
#3 min fina expedithylla som förtjänar fina kläder och accessoarer som prydnar den!
#4 mitt sängbord som är pyntat med hårprodukter, ansiktsprodukter, smink, platttång, hårfön you name it! sådant som behövs varenda dag.

ps. det enda jag inte visat är min väsksamling! kommer så småningom ;).

jag har även pluggat idag + för mig! imorgon är det skola kl.13.00 men ska upp lite tidigare, så det blir natti natti för mig nu! godnatt / miii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0