mat,bastu,glass,kul!

när jag kom fram till centralen tidigare idag så åkte jag och pappa och åt sushi, njam njam!
sen åkte vi hem och då prata jag med mamma en stund, och kollade på jackan som jag bytte med henne mot min goose.
sen gick jag ut med hunden en sväng, och när jag kom hem så drog jag och basta med vicki, jätte skönt var det!
efteråt satt vi och spelade kort (storlek XL) och nu har jag precis sett på idol och ätit ben & jerrys :)
ska dricka en kopp thé och catcha up med syrran lite, sen blir det sovdags, har en lång dag framför mig imorgon!
natti natti ♥
ovan: lillasyster skrattar ihjäl sig, det var ju så KUL med den STORA kortleken! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Sushi e så gott! :D

2009-10-11 @ 13:00:43
URL: http://louisehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0