celebrate sis's birthday!

igår firade vi vicki med en utgång, som vi ej kunde göra förra gången jag var här.
vi åkte in mot stan ganska tidigt för att hinna ta några öl innan laroy, det var jag-vicki-becca-wille-jens-carrie-och-laura. vi såg lite av danmark-sverige matchen också, skrattade ganska mycket när vi förlorade för laura sa, jag kan sätta 1000spänn på att sverige förlorar och så gjorde vi det haha!
när vi väl var på laroy så var det under mina förväntningar, och mina förväntningar var inte höga alls. stället var litet och trångt, folk stod bara och försökte se snygga ut, jag LOVAR finns mycket bättre ställen!
men musiken var bra och vi som var där hade grymt roligt!
när vi skulle hem så gick vicki och jag till mc'donalds där vi hade sällskap av en kille som hette Jam, haha han fick mig och vicki att skratta så vi började gråta nästan, men han var väldigt trevlig!
sen när vi skulle gå kom hans kompis fram till vicki och sa: warszawa akta din halsduk! för den låg typ på golvet, sen var det en ganska kul konversation efteråt.
men vi gick ganska fort därifrån för vi skulle ju hem.
på bussen satt vicki som vanligt och var sig själv som hon brukar vara hemma, vädrade fötterna i sätet framför oss där det satt några, sen masserade jag hennes fötter för hon hade så ONT! plutten då.
men det var kul, tjejerna bakom oss satt och fnissade åt henne så hon var nöjd.
slutligen tog dom en bild på oss med vickis kamera och sen gick vi hem.
men det slutade inte där vi satt och skratta hemma sen åt allt under kvällen och när vicki skulle ta av sig sina byxor så la hon sa ner snabbt bakåt och smällde till bakhuvet, AJAJAJ började nästan gråta stackarn, och jag stod och skratta i smyg men sen lugnade jag ner mig.
jag somnade inte förän 6 imorse, kunde inte sova - hade för mycket tankar :/

just nu sitter jag och pluggar, sen blir det film ikväll!
#1 jag väntar på bussen
#2 jag & becca sitter och diskuterar ringar
#3 gänget med galgar!
#4 vi på laroy
#5 jens, wille & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0