WHAT.DO.I.WANT.FOR.CHRISTMAS?

mamma ringde mig nyss.
hon undrade vad jag önskar mig i julklapp.
och jag kom inte på någonting.
absolut ingenting.
hon föreslog pengar i sånna fall.
men pengar är så tråkigt att önska sig.
likaså presentkort.
jag får finurla lite på det.
så får jag berätta för mor när hon ringer ikväll.
vad är årets julklapp?
vad är det man helst vill ha?
jag gillar bara att köpa julklappar till andra.
inte önska sig, det är så svårt.
jag hoppas jag kommer på något kul.
inga kläder bara! (ej minnesvärt)


ska springa till affären en sväng nu.
ha en bra dag! / mimmi ♥

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra..?

Ha en fin Måndag ;)

2009-11-23 @ 15:00:16
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Li

Jag blir glad för allting, det är ju tanken som räknas. Men det kan vara kul när man får saker man inte alls tänkt på, men som blir en överraskning. Annars kan man alltid önska sig en upplevelse eller så (:

2009-11-23 @ 16:17:24
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0