SHOPUNTILYOUDROP

har varit i stan nästan hela dagen idag, letade efter en bra optiker men det mesta var stängt, så det blev inga nya glasögon för min del. får kolla upp det i karlstad istället.
däremot investerade jag i ett par nya leggins, sjukt snygga och har ett underbart mjukt material, som sammet fast mjukare.


sedan har mamma köpt lite förpresent till mig, Eye Q för min dåliga syn samt hår-och ansiktsprodukter! weej!


och så mina sjukt snygga skor som jag fick av mamma! usch på henne som aldrig använder sina saker och ska alltid ge bort dem till mig och mina systrar, unna dig själv nånting mamma! men tack, jag är överlycklig :D


sen har jag köpt lite skolprylar, börjar ju på en ny kurs imorgon! (visste inte att benetton gjorde block och sånt)
juste, hittade världens snyggaste partyväska idag! och gissa vad den hette? MIMMI BAG, så ämnad för mig, ska ha!
snart blir det middag, hjortkött med mumsiga tillbehör! sen åker jag, jocke & carro tillbaka till karlstad! see you! / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0