MANY.THINGS

nu är det inte långt till jul, och inte heller till min 20års dag!
har hunnit med ganska mycket de senaste dagarna och vissa saker återstår innan jag kan lämna Karlstad i en månad inför jul och nyår.
  • beställt nya glasögon, ska få dem nu i veckan så längtar!
  • inlämningsuppgift inom statistik klar.
  • några tentamen kvar.
  • shoppat julklappar, check!
  • shoppat lite kläder till mig själv, check!
  • måste storstäda lägenheten och tvätta alla kläder..
  • pynta lägenheten med julpynt, mys!
  • se Twilight New Moon!
  • Takida konsert, blir tyvärr ej av..
ja, som ni ser så har jag ganska mycket att göra fortfarande, men tiden går fort, shit jag fyller ju år om mindre en än månad! ja och sen två dagar efter min födelsedag åker jag hem för att fira Katti som fyller 20 och sen blir det av mot landet i jämtland där jag ska koppla av och mysa jääärnet!


Här är en bild på mitt senaste inköp, randig tröja från HM och lackleggings från Bikbok.


Nu tänkte jag se på Paradise Hotel och deras intriger samt pinsamheter, sjukt kul!
Godnatt / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0