GRISEKON

såhär satt vi för ja, ganska många timmar sedan och körde caps! jätte roligt socialt spel som är typiskt karlekoniter.
jobbigt att förklara hur det går till men kul är det :)
det var också kul och träffa lite människor och inte tänka på skolan hela tiden, fick i mig ganska mycket gott skratt också, uppskattas :)

(mina extremt snygga lila NIKE skor får ni bild på)
blev lite för mycket alkohol för min del, jag som skulle plugga efteråt!
jag och syrran drog och åt lite mat innan vi gick hem och sen kom vi hem vid halv tio, somnade direkt!
så nu vaknade jag för ca en timme sen och är pigg och pluggar! bra va? woho!
behöver mycket vatten bara, och kaffe för att få lite överskottsenergi.
men tentan om 5 timmar kommer nog så supert!
lite jobbigt läge att jag vänt lite på dygnet bara :/
nu ska jag tillbaka till mina räkenskaper! kram! / mimmi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0