FINAL

herregud idag är det idol finalen!
jag sitter helt spänd och väntar tills klockan slår 20.00.
tänkte ta en liten middag med mackor och thé, men först ett bad så kan jag fördriva tiden lite haha!
jag vill såklart att Erik ska vinna, men jag tror det kommer bli väldigt jämnt mellan honom och Calle.
vi får se, oddsen ligger på Erik, men man vet aldrig.
jag tycker båda förtjänar att vinna!
ikväll sjunger dom rock igen, min barndomsmusik och den mest grymma genren.
så ikväll sitter jag framför tv hela tiden och sen hoppas jag att jag somnar med ett leende på läpparna!



bjuder på en dagens
(skjorta bikbok linne gina scarf monki jeans g star)
ha en grym kväll, för det ska jag i alla fall ha!
KRAM! / mimmsilimuppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0