DEC

vi är inne på den 2a december,
inte länge till nu innan jag åker iväg till landet, jag har hört att det snöat en massa där!
julen börjar läggas märke till nu, julpynt, massa bullar och glögg.
i helgen åker jag hem till sthlm igen för julbord.
jul jul jul jul jul jul
22 dagar kvar bara tills den bästa dagen på hela året!

så här ser det ut norr ut i sverige under julen :)
shoppingsugen är jag också, vill köpa en massor, har kollat in lite hemsidor och så, men det blir nog efter nyår någon gång.
älskade vovven stormtrivs här med mig btw, går ut på långa promenader och umgås med sötnosen.
på fredag ska han tillbaka hem igen.
nu tänkte jag ta ett varmt bad och sen sova faktiskt, har varit en lång lat dag för min del :)
natti natti / mimmi

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Tittar in och önskar dig en fin eftermiddag och skön Torsdagskväll :)

2009-12-03 @ 15:24:04
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0