cantfallasleep.com

bloggtorka och sömnproblem, kul!
hela dagen har jag ägnat åt skolan, jobbat med inlämningsuppgift samt tentaplugg.
mirja kom med hem till mig så satt vi några timmar och gick igenom viktigaste sakerna inför tentan imorgon.
sova vet jag inte varför jag inte kan göra, kanske för att jag hade sovmorgon idag?
jobbigt läge, för jag ska upp om 5 timmar.

något roligt som jag gjort under kvällen är att kolla efter vad jag önskar mig i 20-års present från syrran.
blev en hyffsad bra lista, så hon får välja själv sen utöver :)
en vecka kvar nu!
både födelsedag och jullov väntar, väldigt intensivt pluggande jullov men ändå, qualitytime with family-christmas-and a new year!
fan vad grymt!

hahah juste kollade på roliga klipp med syrran också, från barnfilmer.
"balabadola menchika bola bibbidi bobbidi boo"
"är det säkert att vattnet är hygieniskt?"
"smeeeeeeeeeeeee!"

och lyssnade på theme songs från våra favorit disney filmer :)
vore mysigt om man hade vhs och alla filmer hemifrån nu, hade jag gärna sett askungen faktiskt.

nu blev det här ett långt inlägg med bara text, roligt va? nej, inte så kul att läsa ett helt A4 kanske.
men jag bjuder på dagens nykomling istället, jag har i alla fall inte hört den förän nyligen.

fan det går ju inte att länka från youtube, här är klippet: B.E.P

ps. varför jag inte lägger upp några bilder på mig och min vardag är för att min kamera är trasig och har en skitmobil för tillfället. måste fixas!
hoppas ni sover gottigottgott! kram / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0