Tid.

På senaste tiden verkar det som om jag är den enda varelsen på jorden som inte har tid över till mig själv.
Hösten ska innebära härliga filmkvällar med en varm kopp choklad och en skål med godis.
Så har det i alla fall varit tidigare för mig. Men självklart en del och göra också.
Men jag hade alltid tid över till att unna mig två timmar om dagen för lite avkoppling.
I dagsläget lever jag för skolan och jobbet. Plus mitt projekt Goodwill.
Nu på lördag väntar en 15hp tenta som jag har förberett mig för ett tag nu.
Sen bär jag av till Stockholm. Min hemstad. Och allt jag kommer ha under ett par dagar är TID.
Tid att njuta av mitt vackra Stockholm. Tid att träffa mina barndomsvänner. Tid att äntligen gå i butikerna jag älskar.
Tid att sätta mig på mitt favoritfik. Tid att ägna åt mina älskade systrar. Tid att göra galenskaper som väcker gamla minnen. Tid att bara strosa runt. Äntligen kommer jag att ha tid över till att bara vara Jag.
xoxo/Carolyn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a en årsförbrukning av gariners senaste hudvårdsprodukter-Pure Active sammanlagt 20 produkter till ett värde av 1500:-



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-24 @ 19:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0