j*vla skit facebook!

jag försöker ta över bilder från facebook där lillasystern har lagt upp alla bilder från gårdagen, men nej jag kan inte gå in på hennes profil! aaaargh! så jag får ta det imorgon.
det var i alla fall en toppen dag, jag gick och hälsade på min gamla favoritlärare på gymnasiet vilket var rikigt kul!
sen på eftermiddagen gick jag och handlade tårta och fixade grattiskort,
vid sextiden kom mamma och pappa och allt blev så sent, men vi tog tårta och presenter först :)
lillasystern blev jätte glad!
sen åt vi en riktigt god middag, mums!
& sen blev det en miniutgång som ännu ett firande! vi drog självklart till Treat, där jag och Carro alltid var när vi bodde i Sthlm.
Riktigt mysigt var det, vi tre systrar, skrattade och hade roliga konversationer med varann :)
hemgången blev däremot inte lika rolig, SPÖREGN! och stackarn, Vicki ramlade i t-bane trappan, såklart vi skrattade men hon fick lite ont..
sen sov hon och Carro på bussen medan jag lyssnade på musik och hoppades på att jag vunnit en tradera biljett, vilket jag hade gjort!
Kom till Karlstad imorse, vid niotiden och sen direkt mot skolan, så nu har jag sett på idol och tagit en skön dusch och tänkte sussa.. Godnatt! / miii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0