SHIEEEET!

jag ska upp om fyra timmar!
har haft besök hemma, och tiden bara rann iväg, vi satt och tittade på gamla goodwill tidningar (vår föreningstidning) och diskuterade vad som vore bra att ha i det nya numret, vad som VERKLIGEN borde förändras etc. en lång diskussion på två timmar, hur kunde detta ske? haha
jaja, får väl sova på tåget imorgon när jag är on my way till sthlm!
och blä på tradera idag, biljetterna låg på 250kr och uppåt, svindyrt ju!
så då blev det sj för min del, men som tur har jag mamma som sponsor :)
nej nu måste jag verkligen sova, ska ta en kort prinsessömn och sen blir det av till mattelektionen som jag verkligen kommer vara "pigg" för, not!
hörs imorgon efter skolan,


BTW! vi stockholmare är ju väldigt vana med t-bana (haha det rimmar) men i alla fall, och carro hade lite tråkigt imorse så hon gjorde en mindmap om Höken, som ser ut som en ekonom-bana! haha kul va? / godnatt ♥ miii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0