HALLOWEEN

först ut!
en bild på mig innan stan, och skorna kommer upp imorgon istället :)
idag har det varit en lång dag, efter frukosten imorse åkte vi in till stan - jag skulle göra synundersökning, köpa lite ansiktsgrejer mm.
sen kom vi hem och åt en jätte god middag (mammsen är bäst på att laga mat) och sen åkte vi till kyrkogården på en gång.

det var så vackert där ikväll, massor med tända ljus överallt och fin stämning.
vila i frid min käre! saknar dig varje dag och du finns i mina tankar ständigt, du anar inte vad jag skulle ge upp för att få se dig igen! älskar dig av hela mitt hjärta <3

nu har jag precis hoppat ut ur duschen, hela family såg på änglar & demoner och jag fick äntligen se slutet på filmen! jag säger bara såhär, den var grymt mycket bättre än da vinci koden. längtar till den tredje!
imorgon ska jag upp tidigt för att åka in till stan med pappa och sen hem för att träffa lite vänner och sedan blir det av tillbaka till karlstad..blaeä..
natti natti! / mimmi

Kommentarer
Postat av: vfj

:( <3

2009-11-01 @ 00:36:04
URL: http://ltlmissvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0