GLAMOUR

är äntligen hemma, det var jätte kallt och mörkt när jag kom fram till stan..
läste igenom nya Glamour under tågresan, och det fanns intervjuer med Blake Lively och Robert Pattinson!
Grym tjej, med sinne för fashion, och the MAN (finns inga ord) !
Sen såklart en massa mode - sammet, paljettklänningen, läder, vinrött, päls, accessoarer.. ja, jag kan ju säga såhär; att efter helgens besök så behöver jag inte oroa mig för "måsteha" in för hösten, wiee!
Även ett stort reportage om kärleksstressen samt de tio budorden för singelliv, på tal om singel - 1/3 del av alla som åker tåg är singel läste jag i Cupé, så gav dem typ flört tips haha!
nej nu ska jag lägga mig, skola imorgon - så det blir upp kl.8 för mig. Godnatt! / miii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0