PRESENTS

nu har jag äntligen kommit hem från en lång och stressig dag på stan plus fem stora påsar!
har letat julklappar och även köpt alla :) så nu kan jag koppla av från det i alla fall.
kan ju inte säga vad jag har köpt, min lillasyster skulle fatta på en gång då vad hon ska få men väldigt bra julklappar blir det i år :)
sen gick jag förbi H&M och spanade in jimmy choo kollektionen, värsta avspärrningen hade dem gjort och man fick kolla på grejerna i 10min osv.. haha lite löjligt tyckte jag och mickis :P men jag kan ju säga såhär, att nitarmbandet var godis för mig! skulle inte tvivla på att köpa det!

nu ska jag börja fixa mig, ska hem till en vän som jag inte sett på väldigt väldigt länge, så det ska bli skoj :) ha en fin kväll! / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0