HAHA

jag skriver i punktform om gårdagen, annars blir det en väldigt lång historia-
  • middag och pimpla vin med madde & mirja, jättemysigt!
  • utgång till blue moon, jag gjorde en alperna och blev utslängd!
  • utgång till nöjes istället, dansade fötterna av mig, kan inte gå idag!
  • hemgång, med grabbarna gbg
  • efterfest till 6 på morgonen!
  • syrran väcker en med pizza och cola nyss :D
bästa festen på länge!

så här såg jag ut precis innan utgång

maddes fina "gurkblomma" som jag & mirja gjorde till en egen version BANANBLOMMAN MED NATURGODIS :D, mycket sötare och mycket godare!
sen den underbara drinken som fredrik gjorde! tackar för alla som du fick i mig :P

mums! pizza och cola=bakisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0