CRAZY

helt crazy kväll igår,
hade jätte skoj hos jocke igår, träffade massa nya människor och dansade loss!
hemgången var däremot lite oväntad, fick skjuts av en som jag inte trodde att jag skulle ringa, sen när jag väl var hemma så sprang jag runt och letade efter min jacka (där alla min grejer låg) och hittade inte den, råkade väcka mamma 4 på morgonen av att jag skrek "phew vickis jacka är här" och jag lånade inte ens vickis jacka, i alla fall lite paranoja hade jag och jackan hade jag lagt på golvet bredvid min säng.
däremot var jag inte så glad när jag vaknade till en absolut vodka flaska liggandes bredvid mig! haha konstigt.
sen har jag en scarf hemma som inte är min!


idag ska jag träffa katti på en fika, åker in till stan om ca en timme, och sen ska jag på bio med mamma, vicki och simon och se 2012 :D have a great sunday! / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0