#%&!"

min födelsedag var nog den bästa hittills med vännerna!
tjejerna överraskade mig och jag fick uppleva hur det är att vara blind, ett bra tag faktiskt :P
vi kom till en jätte mysig libanesisk restaurang där vi mötte syrran, vilket var oväntat för jag trodde inte hon skulle vara med.
åt en jätte god middag :)
och sen fortsatte vi in mot stan för att shoppa lite.
sen gick vi till biljardnian och drack lite cider och cola & satt bara och pratade, skrattade etc, jätte mysigt :)

det här kortet fick jag , med min blivande pojkvän också! haha
mirja, jag och madde :)
idag i skolan var jag och mirja så nyfikna på pepparkakshusutställningen i skolan, visa såg jätte fina ut och visa lite roliga, det var barn som jag hade gjort dessa, jätte söta :)
nu måste jag börja packa lite inför imorgon och ta någonting att äta :)
lateeer! / mimmi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0